'Gentleman'kah aku??

Bagi seorang Wanita Solehah hal TERINDAH dalam hidupnya bukanlah kata-kata ,

"Maukah awk menjadi kekasih hati saya?" atau dengan perbuatan "Sejuta mawar khas untukmu".

Baginya hal yang paling TERINDAH dalam hidupnya adalah , ketika engkau dengan penuh
Keberanian dan Keteguhan hati memintanya menjadi ,

" Pendamping Hidupnya" dan berjumpa kedua orang tuanya kemudian berkata,

"Izinkan saya meminang puteri pakcik dan makcik sebagai Permaisuri yang menemani sepanjang hidup saya!"

Dan orang tuanya mengatakan,

"Aku serahkan Permata Indah kepadamu wahai anak muda! Jagalah ia dengan Ketaatanmu kepadaNya!"

Hingga seorang wanita solehah itu pun menitiskan air mata Kebahagiaan dan berkata,
"Kerana Allah Yang Maha Suci, Aku sedia menemanimu Sepanjang Hidupku!

No comments:

Blogger Widgets